nampak spek peqa berkilau tu ? sila tinggalkan jejak ! :)
Bye Heartbeat, welcome ipanel !

Sunday, April 24, 2011

Lawak sengal XD

Salam sahabat, tadi tengah baca majalah REMAJA, edisi tahun 2008. hahak. dah berkurun gle. almaklumlah sekarang ni fasha tak beli dah majalah ape2 duit BE tak cukup dulu fasha memang la minat gle2 baca majalah BLUES. kalau ade lg memang fasha beli jugak. Sekarang ni rasa tak berkenan nk beli majalah ape2. erm, taa minat laa....

lawak ? haha,
begini....
Cik Surie:    Eh aku dah cabut gigi dah petang tadi.
Cik Mona:   Jadi, gigi ko dah tak sakit lagi lah kan?
Cik Surie:    Ehh!! manalah aku tau, gigi tu ada pada doktor. Tanyalah  die!!
hahaha, lawak budak darjah satu lak aku rasa. apa daa..

pss:  tak sabar tunggu follower yang ke-100. huhu. bukan 1000 ek, haha  sapalah nk follow blog aku nih.

No comments:

Popular Post