nampak spek peqa berkilau tu ? sila tinggalkan jejak ! :)
Bye Heartbeat, welcome ipanel !

Sunday, April 24, 2011

Cerita malam minggu. Siapakah?

Malam tadi aku tak sangka jadi macam tu. kalau aku tau.... aku sumpah tak buat..


Alkisahnya begini, tengah aku lepak2 mengadap lappy ku yang dah penat berjam2 tak rehat  Aku pun keluar mencari idea, idea untuk menulis. aku menapak keluar tanpa memberitau kedua ibu bapaku. Aku keluar susuri lorong yang sempit tu. lorong tu gelap. biasanya tak gelap. taktau la nape malam semalam memang gelap. terlajak earth hour ker. gumamku.

Aku keluarkan henset aku. bagi terang lagi bersuluh . Aku hajat nak col member ke, pakwe ker, sape2 lah yg sudi bercakap ngan aku. Belum sempat aku nak dail. Tiba-tiba terdengar raungan sayu jer. Gulp. Apakah ini?
 Ya Allah, jgn kau bukakan hijabku antara makhlukmu yg halus itu. Aku tak relaaa !! 
dendanganku memecah pintu hatiku. Aku pikir, nak patah balik ker nak tengok. kalau patah balik, takut die
kejar. kalau diam aje, die pulak datang. hisshh. tetibe terdengar lagi raungan tadi. sayu dan kesedihan. aaahhhhhhhhhhhhh   ntah2 ada kes ape2 tak? aku dah fikir dalam hati F*^$# ish takkan la kot. jiran2 aku takde pon anak dara sunti ker. mak dara sunti pon takder. bapak dara ? ekk...

Ntah kenapa aku rasa teruja nak tengok. kot2 boleh la jadi hot entri ker. haha. "Penunggu Lorong Sempit." "Maknyah tersepit" ker.. ape2 lahh... janji meletup deboom. hahaa. sempat lagi aku berangan. Aku pon hidupkan balik hp aku yg dim td. tercari-cari, tersuluh-suluh.. akhirnya kutemui...

MASYAALLAH MAKSIAT !!!!!!!!!!!!


aku terkedu.


-
-
-
-
-
-
-

apakah?

-
-
-
-
-
-

jangan!!!!!!!

-
-
-
-
-
-
-



















sebagai perempuan sejati, aku tak rela kaumku diperlaku sedemikian...




http://www.cute-smiley.comek. jangan mare.



4 comments:

Inche Vampire said...

lucahnya =,=' :P

Peqaxlol ;DD said...

heh. XD

cikzati said...

sengal epik! -.-

Peqaxlol ;DD said...

ek cik zati afifah.. jgn marah nnt cepat tua...

Popular Post