nampak spek peqa berkilau tu ? sila tinggalkan jejak ! :)
Bye Heartbeat, welcome ipanel !

Saturday, February 26, 2011

Merong Mahawangsa: 8juta melayang.

wah wah !
Bukan main lagi filem KRU ni. Saje je nak ngorat aku. Tau la aku ni minat hikayat2 ni. 
lagi-lagi epik (nama glamor aku aepik)
eh eh minat ker? ahaakk

Stephen Rahman : Merong Mahawangsa

Best taa best ? Tengok dulu...
Tapi aku memang suka lah filem2 lawan camni.. (:
hehe


Filem kedua mahal : 8 juta.
Selepas puteri gunung ledang.


taa sabar. 12 Mac jugak aku pegi Mid.


The Malay Chronicles : Bloodlines



Hikayat kita jangan pandang remeh. Mungkin bukan betul tapi membawa pengajaran. Baik tengok filem industri Malaysia. Kalau bukan kita siapa lagi nak tengok kan? Ini cerita kita. Bukan cerita Afrika ke Amerika ke. Kita perlu support k. Setakat tiket wayang 8ringgit (8.00). 
tak sama dengan 8juta (8 000 000.00) 
(: kita juga boleh tawan filem holywood kan?






 Sinopsis die : pegi cari kat perpustakaan, cari buku 'Hikayat Merong Mahwangsa'. hehe
Aku pernah baca kecik2 dulu tapi dah lupa.
Pasal perkahwinan persahabatan (lebeh kurang laa) pastu ade la yg menentang. tau tau sendiri bah.
 :P

2 comments:

topimagine said...

huhu.. filem malaysia yang bertaraf antarabangsa... KRU studio memang berani la bawak pembaharuan kn :)

Fasha ;DD said...

betul betul

Popular Post