nampak spek peqa berkilau tu ? sila tinggalkan jejak ! :)
Bye Heartbeat, welcome ipanel !

Wednesday, February 2, 2011

KTM Malaysia sesak

Salam 1 Malaysia !
Hari ni fasha balik naik KTM, dr Mid ke Nilai. Astaghfirullahal Azim punyelah sesak.. Tadi fasha tunggu dekat 45 minit tau ! Disebabkan terlepas tren pertama : terlalu sesak : dan tak muat. Huh. Lame tul nak tunggu tren berikutnye.

Dahsat dahsat

Apa yg fasha nak bagitau ni mungkin dah bese anda alami. Tp xpelah. Dipendekkan citer, fasha antara yg duk dekat pintu tren tu. Jadi bile tiba ke stesen berikutnya, penumpang yang nak keluar bertolak-tolakan. Adoi ! Fasha ditolaknya. Sampai tercabut handfree fasha, EM,, marah marah jugak. tapi control la, mungkin salah fasha gak sape suh duk tengah2 kan. Org suruh keluar tamau... bukan per, takut xdapat naik balik.  Haha ! memang la sesak giler.

Mak fasha pon amik adek fasha yang kat SBPI SS tu kat KL Sentral. Dia kata hari ni tren rosak.. padanlah lembap semacam je drpd biasa.... huhuhu,..

********
apa yang fasha peraasan kan tadi... bukan golongan remaja yang naik ktm.. tp ibu-ibu bapak-bapak dan gologan yang berusia lebih ramai! mengapa hal ini terjadi? adakah kerana masyarakat berusia sekarang ini sudah moden? persoalan yg tiada jawapan..

pengajaran : berbaik sangka lah sesama kita.

Jangan satu hari nanti jd macam ni plak...

Mase ni cuti skola kot..
Mak aih macam siput jer,,

p/s : tadi fasha bengang gak sebab lambat sgt tren ni.. Bru nak komplain pasai pe lambat.. rupenye rosak...

2 comments:

nazrul ashraff said...

india punya lagi ngeri! choy!

KUREKURE COMEL said...

nsib abik la xmcm india...huhuhu

Popular Post