nampak spek peqa berkilau tu ? sila tinggalkan jejak ! :)
Bye Heartbeat, welcome ipanel !

Saturday, January 22, 2011

Ini malam Sabtu..

Haha ! Kalau sebut malam Sabtu pon gerun jugak ! Walaupon malam Jumaat lagi gerun ! wah wah

Herm,, malam ni fasha nak cite tentang adek fasha yang baru masuk asrama. Biaselah kan.. baru form1 dah masuk asrama... manja la cket2. tp yang peliknye... adek fasha ni lelaki.. xsangka luar jer nampak garang, rupanya dalam sentimental gak ! haha menangis menangis meraung melalak nak balik.. taknak tinggal kat asrama tu dah ! haha.. fasha tingat dulu2 tyme form1 masuk asrama.. fasha tak menangis n tak sedih pon tau ! Cume teringat jela ketua dorm tu tak ske fasha.. sebab fasha banyak buat salah kot.. cadar tak tegang la.. ade benda bawah katil.. barang tertinggal dlm dorm,, kasut atas locker...time tu mane la tau... tatau pon ketat sangat peraturan.. die pon kne lah memahami.. erm,, ntahla, bialah die,, malas dh nk igt balik. huhuhu.. sedih gak tau..

Tp kan... satu hari tu besday kak tutt ni,,.. disebabkan die ketua dorm,, jadi digalakkan la untuk membeli hadiah.. masa tu fasha ade beli keychain ni.. mcm metal ring gak kot.. taa  brape egt la.. malam tu ble sume berkumpul,, nak sambut besday n bagi adiah... fasha letak je adiah tu atas meja.. pastu pura2 tidur.. yelah takut+benci+sedih... fasha berselubung lagi.. dorang pon macam pelik jer,,.. herm,, pagi esok, ade sorang kakak senior yang baik hati,, die tahu fasha terasa ngan sikap kak tutt tu.. pastu dia pon kata.. jgn sedih n jgn amik ati ngan sikap kak tutt ni.. die sebenarnya baik jer,, tapi tatau la nape tak ngam ngan fasha. herm, takpelah. fasha taa simpan dendam pon ngan die dah. asalkan fasha bahgie skang !

hehe. banyak sebenarnyer kisah suka duka sewaktu zaman persekolahan ni.. haha 
pengajaran : yang buruk jadikan sempadan, yang baik jadikan teladan.

sampai sini jelah. lapo lapo. mau makan !
esok nak pi melawat adek kat SBPI SS.. hehe 
kesian die asik nak balik umah jer.. taknak dah skola situ.
sian kat mak fasha. die try cube mtk kat skola lain.
yang lebeh dkt. tp biarlah tunggu dulu kalau die boleh adapt.

huhu ape pun.. exam dah dekat ! study tak sstudy kene amik exam gak.
huh
neway slamat malam !


pss : this is my present from my dear.. :)

No comments:

Popular Post